The conventional wisdom is that in most cases the choice of a link function is largely a matter of taste. This blog is a link function.

One-tailed, but significant.

szeretet

leave a comment »

Szeretem azokat az embereket, akik tudják hol a helyük. Itthon vagyok, mivel itthon a helyem. Magamat másért is szeretem, de ez most nem arról szól.

Szeretem azokat az embereket, akik tudják hol kell megállni. Szeretem a nagyképű embereket, akiknek jól áll a nagyképűség. Szeretem azokat az embereket, akiknek a jól álló nagyképűség mögött valós tökösség lapul. Bárhonnan is ered az. Szeretem azokat az embereket, akik a tökösségüket úgy értelmezik, hogy az segít nekik megtalálni a helyüket. Szeretem azokat az embereket, akik megtalálták a helyüket, mert van egy olyan személy az életükben, akinek a véleményére adnak és főként hallgatnak ezekre. Szeretem azokat az embereket, akikre hallgatnak azok, akiket szeretek. És ha ez a kurva rendszer nem működik, akkor már nem szeretem az embereket. Sőt, leülhetnének a seggükre keresni egy személyt, akitől elfogadják azt, hogy nincs minden rendben tetteikkel.

Ha kell, szívesen megmondom én is. I can be your person! Anytime. Elég nyers vagyok hozzá. Azonkívűl, fuck off! Megaztán, akinek nem inge az tudja miről beszélek. Nyomás mosni!

Zee.

Written by zoller

May 12, 2008 at 8:48 pm

Posted in ...general...

Tagged with

Leave a Reply

