The conventional wisdom is that in most cases the choice of a link function is largely a matter of taste. This blog is a link function.

One-tailed, but significant.

beteag

with 5 comments

I hate the title of this post. It is a hybrid word and I always run into it. But it was one of the reasons behind the silence on the blog. And the teaching is way too time consuming. And the application procedures are way too time consuming. By the way, what do you think, what is the essence of a political regime’s stability? No no, seriously. I know it’s not (-4)X(-12), but I am really curious.

I am thinking of another vacation in Greece. Same old, same old. But I have to reinvent the reporting procedure on this blog. Another travel journal? Or maybe Cristina should write the posts…Yeah, definitely. Overwhelming web 2.0.

And another question. I am not that good in music (so Imi, fii pe faza), I’m not deaf, but still. Is there any resemblance or maybe more between (1) Robyn – Konichiwa Bitches and (2) The Chemical Brothers – The Salmon dance?


Written by zoller

March 28, 2008 at 1:12 pm

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ugyanúgy meghülyítik az alapot ilyen fura pörgő cuccal, de Robyn esetében látszik hogy mi minden történt azóta a könnyűzenében, és hogy mi mindent lehet azóta egymásra hajigálni anélkül, hogy abból valami trutyi jönne ki. A dub-os középrész a Konichiwa-ban simán összefér a végén a pop-os váltással. Szóval szerintem annyiban van hasonlóság, hogy az alapból ilyen vicces hülyegyereket csinálnak, de a Robyn fesztelenebb.

    omulpefaza

    March 31, 2008 at 11:21 pm

  2. Nem tudom miért írtam az azótát, szóval -azóta (fejben azt gondoltam “az elmúlt tíz évben”, így olyan mintha a Salmon Dance a Dig Your Own Hole-ról lenne. ). Ja és a Robyn lemez eredetileg 2005-ös!!! tehát ha esetleg azért, mert a Chemical Brothers-t nagyobb ágyúnak tartod, Robyn-t gyanúsítod plagizálással, NAGYON TÉVEDSZ!!!!!

    omulpefaza

    April 2, 2008 at 2:25 pm

  3. Heyooo! Én a Chemical Brotherst gyanúsítottam plagizálással! A videók sorrnedje is erre utalt. Szóval ebben a helyzetben én a Chem-Brora fújok. Apropó, azért nem jeleztem vissza a pickupunkról, mert légcsőhuruttal lebetegettem, és sajnos váradra jöttem gyógyulni.

    Next week, és ne haragudj!

    zoller

    April 2, 2008 at 6:18 pm

  4. Feltettem egy interjút Robyn-nal, szerintem meglepően aranyos: http://youtube.com/watch?v=Et0PmEJ3yzc (Szerinted dugnak majd interjú után?)

    omulpefaza

    April 12, 2008 at 7:37 pm

  5. Jah. Szerintem benne van a pakliban. Nem rossz, nem rossz. Apropó, mostmár back on track, szóval megnézem a heti programot, de mindenképpen elintézzük a bizniszt. Svédek, svédek.

    zoller

    April 14, 2008 at 11:58 am


Leave a Reply

